< Onlajn kupovina undefined
Digitalno oglašavanje igraće ključnu ulogu
Pojava i uloga Interneta i društvenih mreža je promenila svet i način života svih nas. Tu nema dileme. Gotovo je nezamislivo da provedemo sat vremena a da nismo na neki način izloženi Internetu, Facebook-u ili YouTube-u. Stoga, društvene mreže na čelu sa Googlom sadrže informacije o nama i našim potrebama i znaju šta volimo i čime se bavimo. Donedavno bila je privilegija samo velikim kompanijama da plasiraju svoje oglase na ovim platformama, ali danas je vrlo lako i veoma povoljno svakom od nas da postavi svoj video oglas i predstavi svoj proizvod. Čak su algoritmi Google-a i Facebook-a tako postavljeni da favorizuju video sadržaj. Biće gotovo nezamislivo odvojiti e-commerce od digitalnog oglašavanja.
Personalizacija Onlajn Kupovine
Šta bi ovo moglo da znači i da donese? Već nekoliko godina za nama razvija se tehnologija koja će prepoznati unapred kupca: njegove demografske podatke, navike, hobi, čime se profesionalno bavi, šta voli. Koristeći istoriju pretrage i onlajn kupovine, naše komentare i objave na društvenim mrežama i forumima, koju smo hranu poručili onlajn ili koji smo film pogledali, e-commerce platforme nude proizvode i shopping iskustvo koje je prilagođeno svakom od nas posebno. Na taj način kreira se posebna ponuda i cene za svakog namenski prilagođeno, kao i preporuke proizvoda i različiti načini dostave. Usavršavanjem ove tehnologije, personalizovana onlajn kupovina definitivno postaje standard koji će za nekoliko godina postati nešto što će imati svaka veća e-commerce platforma.
Brza i sigurna dostava
Budući da Amazon postavlja visoke standarde svojim veštinama brze isporuke, velika su očekivanja da će industrija vrlo brzo krenuti sa isporukama od 1-2 dana. Ovim ne samo da se dobro vodi računa o potrebama kupca već uliva osećaj poverenja. Stručnjaci i tržišni analitičari kažu da će, ako se proizvod isporuči u roku od jednog ili dva dana, kupac uvek želeti da odabere proizvode te web lokacije u poređenju sa drugim opcijama. Polako se u sistem dostave uvode vozila bez vozača i dronovi koji mogu da dostave porudžbinu u roku jednog sata. Takođe jedna od novijih tehnologija u razvoju koja puno obećava. Za sada su jedino SAD dobile zvaničnu dozvolu za upotrebu ovog načina isporuke i dostave. Ostaje nam da ispratimo dalji razvoj.