Ukoliko želite da izjavite reklamaciju u vezi sa bilo kojim proizvodom koji ste kupili putem našeg sajta, pogrešno obračunatom cenom ili nekim drugim nedostatkom, pozovite Shoppster službu podrške na broj telefona +381 11 45 45 400 i odaberite opciju 3, ili nam pošaljite e-mail na [email protected], ili nas kontaktirajte preko kontakt forme na strani „Korisnička podrška”. Sve što je potrebno da biste ostvarili svoje pravo na reklamaciju je dokaz o kupovini spornog proizvoda. Uz svaku pošiljku dobićete dokumentaciju koja vam može poslužiti kao dokaz o kupovini I zato je važno da je sačuvate sve do isteka perioda od dve godine koliko je prodavac odgovoran za nesaobraznost proizvoda, odnosno sve dok važi garantni period u slučaju da je proizvođač proizvoda izdao garantni list. Molimo Vas da sačuvate originalnu ambalažu.
Kada nam izjavite reklamaciju, dužni smo da Vam potvrdimo prijem reklamacije i saopštimo broj pod kojim je zavedena u našoj evidenciji.
Dužni smo da Vam najkasnije u roku od 8 dana odgovorimo na reklamaciju. Važno je da znate da ćemo rok od 8 dana računati od trenutka kada nam pošaljete robu na dogovorenu adresu, jer tek po prijemu robe možemo da utvrdimo da li postoji nedostatak. Naš odgovor će sadržati odluku da li prihvatamo Vašu reklamaciju, izjašnjenje i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Ukoliko prihvatimo Vašu reklamaciju, dužni smo da je rešimo u narednih 15, odnosno 30 dana za tehničku robu. Ako postoje poteškoće u rešavanju reklamacije, tražićemo Vašu saglasnost za produženje roka za rešavanje.
Ukoliko ne prihvatimo Vašu reklamaciju (npr. ukoliko ste Vi sami doprineli kvaru rukovanjem suprotno uputstvu ili ukoliko su popravke proizvoda vršila neovlašćena lica), Vi ćete snositi trošak slanja robe i troškove dijagnostike kvara prema cenovniku ovlašćenog servisa.
U slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, a sve u cilju utvrđivanja osnovanosti reklamacije, potrošač može poslati robu na pregled, na sledeći način:
Slanjem putem poštanskog operatera D EXPRESS DOO BEOGRAD, o trošku Shoppstera, sa kim je Shoppster u ugovornom odnosu, samo pod uslovom ukoliko se poseduje potpuna i neoštećena originalna ambalaža. Potrošač je tada u obavezi da reklamiranu robu uredno I bezbedno upakuje u originalnu ambalažu sa svim ostalim pratećim zaštitnim dodacima (ubaciti uz proizvod stiropor, itd…). U slučaju da potrošač postupi suprotno, i kasnije se ustanove fizička oštećenja na robi, za isto neće biti odgovorni Shoppster i poštanski operater. Shoppster će sa navedenim poštanskim operaterom organizovati celokupno slanje robe, I o svim potrebnim informacijama blagovremeno obavestiti potrošača.
Slanjem na neki drugi način ili putem ostalih poštanskih operatera ali u celokupnoj organizaciji i trošku potrošača, u slučaju da potrošač ne poseduje originalnu ambalažu reklamirane robe. Služba reklamacije Shoppstera će potrošaču blagovremeno dati informacije o nazivu i adresi ovlašćenog servisera, do kog potrošač treba da organizuje slanje reklamirane robe. Potrošač je u obavezi da robu uredno i bezbedno upakuje radi slanja.
Ukoliko se slučajno desi da nakon određenog vremena korišćenja proizvod prestane sa radom u garantnom roku, savetujemo Vam da prvo proverite servisnu mrežu proizvođača tog proizvoda. Ukoliko ste u bilo kakvoj nedoumici, slobodno nas kontaktirajte i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju u vezi sa garancijom proizvođača.
Ukoliko Vam je stigla oštećena pošiljka, molimo Vas da nam najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema proizvoda prijavite eventualna oštećenja nastala u transportu, nedostajanje nekih delova ili neispravnost proizvoda. Primljenu robu ste dužni da proverite po preuzimanju od kurira i ako je došlo do greške, potrudićemo se da je u najkraćem mogućem roku ispravimo. Ukoliko na ambalaži ima vidnih tragova oštećenja, savetujemo Vam da takvu pošiljku ne preuzimate.
O svim detaljima vezanim za nesaobraznost proizvoda, te o načinu na koji se reklamacija može rešiti, upoznajte se u odeljku Opšti uslovi gde su detaljnije objašnjena Vaša prava propisana Zakonom o zaštiti potrošača.