Total alati Li-ion Baterija TOBPLI228180
Total alati Li-ion Baterija TOBPLI228180
checkmark
Pročitaj više

Zamenska baterija napona 18 V, za total bežične alate.

Kompatibilna sa modelima TDLI228180, TIDLI228180, TIDLI228181, UTDLI228180, UTIDLI228180, UTIDLI228181.

Možda će vas zanimati i ostali modeli Total alata.

Šifra artikla
0139102
Brend
Total alati
Šifra modela
TOBPLI228180
Kategorija
Baterije za aku alate

BojaZelena

Produžena sigurnost za vaše alate
Garancija „2+3“ obuhvata dve godine fabričke garancije i dodatne tri godine produžene garancije, uz obaveznu registraciju uređaja u roku od 30 dana od datuma kupovine.

Šta dobijate?

  • Pokrivanje troškova popravke u vrednosti tržišne cene uređaja.
  • Zamenu uređaja ako popravka nije moguća ili je neisplativa.
  • Produženu sigurnost i podršku ovlašćenih servisa.

Kako ostvariti produženu garanciju?

  1. Registrujte uređaj u roku od 30 dana nakon kupovine.
  2. U slučaju kvara, prijavite problem na [email protected] i dostavite potrebnu dokumentaciju (račun i sertifikat o registraciji).

Šta nije pokriveno?

  • Šteta zbog nepravilnog korišćenja, vremenskih nepogoda ili nemara.
  • Habanje potrošnih delova i popravke van ovlašćenih servisa.

Za više informacija i registraciju posetite sajt.

Total alati Li-ion Baterija TOBPLI228180

ID proizvoda:

0139102

Nema ocena
Prodavac:Shoppster d.o.o.
5.539 RSD
Boja: Zelena
checkmark
Pročitaj više

Zamenska baterija napona 18 V, za total bežične alate.

Kompatibilna sa modelima TDLI228180, TIDLI228180, TIDLI228181, UTDLI228180, UTIDLI228180, UTIDLI228181.

Možda će vas zanimati i ostali modeli Total alata.

Šifra artikla
0139102
Brend
Total alati
Šifra modela
TOBPLI228180
Kategorija
Baterije za aku alate

BojaZelena

Produžena sigurnost za vaše alate
Garancija „2+3“ obuhvata dve godine fabričke garancije i dodatne tri godine produžene garancije, uz obaveznu registraciju uređaja u roku od 30 dana od datuma kupovine.

Šta dobijate?

  • Pokrivanje troškova popravke u vrednosti tržišne cene uređaja.
  • Zamenu uređaja ako popravka nije moguća ili je neisplativa.
  • Produženu sigurnost i podršku ovlašćenih servisa.

Kako ostvariti produženu garanciju?

  1. Registrujte uređaj u roku od 30 dana nakon kupovine.
  2. U slučaju kvara, prijavite problem na [email protected] i dostavite potrebnu dokumentaciju (račun i sertifikat o registraciji).

Šta nije pokriveno?

  • Šteta zbog nepravilnog korišćenja, vremenskih nepogoda ili nemara.
  • Habanje potrošnih delova i popravke van ovlašćenih servisa.

Za više informacija i registraciju posetite sajt.