Sve kategorije

Brio ambar pruža deci osećaj prave seoske farme u sred njihovog BRIO sveta, idealan za sve mališane koji obožavaju životinje i igru uloga. Deca mogu da zamišljaju da se brinu o svojim omiljenim kravama, konjima, ovcama ili kozama, da ih smeštaju na sigurno, štite od kiše i sunca i prave im prijatan kutak za odmor. Ambar postaje centralno mesto na farmi gde se sve važne aktivnosti odvijaju – od jutarnjeg „obilaska“ životinja do večernjeg smiraja kada se sve vraća u štalu. Uz ovakav centar farme, dečja železnica prestaje da bude samo pruga i vozovi, već postaje živi seoski krajolik u kome svaka figura, vozilo i životinja ima svoju ulogu i zadatak. Ovo je savršen način da se kroz igru razvija empatija prema životinjama, razumevanje brige o njima i osećaj odgovornosti na jedan nežan i zabavan način.
U igri sa ambarem deca dobijaju priliku da organizuju ceo mali „sistem“ brige o životinjama – gde spavaju, gde se hrane i kako im hrana stiže. Mogu da zamišljaju da voz dovlači seno i druge potrepštine, da ih zatim preusmere na pravo mesto i rasporede na spratu ambara kao zimsku zalihu. Na taj način se spontano uvode pojmovi skladištenja, pripreme i planiranja, jer mali farmer mora da vodi računa da za sve njegove životinje uvek ima dovoljno hrane. Uloga vagona za životinje u priči dodatno obogaćuje igru: nekad on dovodi nove stanovnike farme, nekad ih vodi kod veterinara ili na pašnjak u udaljenom delu BRIO sveta. Sve ovo stvara snažan narativni okvir u kome dete ne pomera samo figure po stolu, već zaista prati priču svoje farme iz dana u dan.
Brio ambar je osmišljen tako da se prirodno uklopi u svaku postojeću BRIO železničku postavku – bilo da je dete već kreiralo grad, selo ili kombinaciju više tema. Postavljanjem ambara pored pruge, železnica dobija jasnu svrhu: voz više ne vozi samo „u krug“, već ima konkretan zadatak da opslužuje farmu, donosi hranu, vodi životinje i povezuje ovaj mirni seoski kutak sa ostatkom BRIO sveta. Deca tako uče da planiraju rutu voza, osmišljavaju stanice, kombinuju različite dodatke i grade smisleni raspored na podu ili stolu. Ambar podstiče duže i bogatije sesije igre, jer se svaka nova vožnja može nadovezati na prethodnu: jedan dan je dan snabdevanja, drugi je dan preseljenja životinja, a treći je dan velikog „faremerskog sajma“. Za roditelje je to idealna igračka koja podstiče maštu, priču i logiku, a za decu centralno mesto farme kome će se stalno vraćati.
Karakteristike:
Brio ambar pruža deci osećaj prave seoske farme u sred njihovog BRIO sveta, idealan za sve mališane koji obožavaju životinje i igru uloga. Deca mogu da zamišljaju da se brinu o svojim omiljenim kravama, konjima, ovcama ili kozama, da ih smeštaju na sigurno, štite od kiše i sunca i prave im prijatan kutak za odmor. Ambar postaje centralno mesto na farmi gde se sve važne aktivnosti odvijaju – od jutarnjeg „obilaska“ životinja do večernjeg smiraja kada se sve vraća u štalu. Uz ovakav centar farme, dečja železnica prestaje da bude samo pruga i vozovi, već postaje živi seoski krajolik u kome svaka figura, vozilo i životinja ima svoju ulogu i zadatak. Ovo je savršen način da se kroz igru razvija empatija prema životinjama, razumevanje brige o njima i osećaj odgovornosti na jedan nežan i zabavan način.
U igri sa ambarem deca dobijaju priliku da organizuju ceo mali „sistem“ brige o životinjama – gde spavaju, gde se hrane i kako im hrana stiže. Mogu da zamišljaju da voz dovlači seno i druge potrepštine, da ih zatim preusmere na pravo mesto i rasporede na spratu ambara kao zimsku zalihu. Na taj način se spontano uvode pojmovi skladištenja, pripreme i planiranja, jer mali farmer mora da vodi računa da za sve njegove životinje uvek ima dovoljno hrane. Uloga vagona za životinje u priči dodatno obogaćuje igru: nekad on dovodi nove stanovnike farme, nekad ih vodi kod veterinara ili na pašnjak u udaljenom delu BRIO sveta. Sve ovo stvara snažan narativni okvir u kome dete ne pomera samo figure po stolu, već zaista prati priču svoje farme iz dana u dan.
Brio ambar je osmišljen tako da se prirodno uklopi u svaku postojeću BRIO železničku postavku – bilo da je dete već kreiralo grad, selo ili kombinaciju više tema. Postavljanjem ambara pored pruge, železnica dobija jasnu svrhu: voz više ne vozi samo „u krug“, već ima konkretan zadatak da opslužuje farmu, donosi hranu, vodi životinje i povezuje ovaj mirni seoski kutak sa ostatkom BRIO sveta. Deca tako uče da planiraju rutu voza, osmišljavaju stanice, kombinuju različite dodatke i grade smisleni raspored na podu ili stolu. Ambar podstiče duže i bogatije sesije igre, jer se svaka nova vožnja može nadovezati na prethodnu: jedan dan je dan snabdevanja, drugi je dan preseljenja životinja, a treći je dan velikog „faremerskog sajma“. Za roditelje je to idealna igračka koja podstiče maštu, priču i logiku, a za decu centralno mesto farme kome će se stalno vraćati.
Karakteristike: