Nije važno da li ste skoro počeli da se penjete po e-commerce lestvici i još uvek učite, ili ste dugogodišnji tradicionalni trgovac i savršeno poznajete svoj proizvod, morate dobro znati jednu stvar: Ako niste na društvenim mrežama, kao da i ne postojite. Čak i ako je glavna ideja koja stoji iza ovih sajtova da poveže i umreži ljude sličnih interesovanja, veliki svetski e-commerce giganti je odavno koriste za razvoj poslovnog plana. Odavno su društvene mreže postale na neki način mesta za oglašavanje. Facebook se pokazao kao jedna od najvažnijih i najuticajnijih društvenih mreža sa mnoštvom opcija i prilika da lakše i brže dođete do šire grupe potrošača. Instagram omogućava da se direktno, lako i brzo prikaže proizvod ili brend, dok Pinterest olakšava razmenu ideja i privlačenju publike koja razmišlja isto. Ako vam Facebook i Instagram omogućavaju kupovinu i plasiranje proizvoda, omogućiće vam da se lako povežete i komunicirate u grupnim zajednicama. Tokom interakcije sa sličnim ljudima, dobićete više ideja, pa čak i rešenja za neke od svojih glavnih problema. Na isti način, povezivanje sa kupcima pomaže im da vas pamte i prošire svest o vašem brendu. Danas je više od 51% svih ljudi na svetu na društvenim mrežama i imajući u vidu da će globalno broj biti mnogo veći, ova privilegija i prilika se mora iskoristiti ako bi se povećala svest o brendu na tržištu.