< Onlajn kupovina undefined
U Korak sa Tehnologijom
Nije važno da li ste skoro počeli da se penjete po e-commerce lestvici i još uvek učite, ili ste dugogodišnji tradicionalni trgovac i savršeno poznajete svoj proizvod, morate dobro znati jednu stvar: Ako niste na društvenim mrežama, kao da i ne postojite. Čak i ako je glavna ideja koja stoji iza ovih sajtova da poveže i umreži ljude sličnih interesovanja, veliki svetski e-commerce giganti je odavno koriste za razvoj poslovnog plana. Odavno su društvene mreže postale na neki način mesta za oglašavanje. Facebook se pokazao kao jedna od najvažnijih i najuticajnijih društvenih mreža sa mnoštvom opcija i prilika da lakše i brže dođete do šire grupe potrošača. Instagram omogućava da se direktno, lako i brzo prikaže proizvod ili brend, dok Pinterest olakšava razmenu ideja i privlačenju publike koja razmišlja isto. Ako vam Facebook i Instagram omogućavaju kupovinu i plasiranje proizvoda, omogućiće vam da se lako povežete i komunicirate u grupnim zajednicama. Tokom interakcije sa sličnim ljudima, dobićete više ideja, pa čak i rešenja za neke od svojih glavnih problema. Na isti način, povezivanje sa kupcima pomaže im da vas pamte i prošire svest o vašem brendu. Danas je više od 51% svih ljudi na svetu na društvenim mrežama i imajući u vidu da će globalno broj biti mnogo veći, ova privilegija i prilika se mora iskoristiti ako bi se povećala svest o brendu na tržištu.
Krenuti Sam od Nule
Kreiranje sopstvene e-prodavnice može vam biti isplativo u takvim okolnostima, jer ste razumeli probleme tržišta i potrošača i našli rešenje. Dalje, možete opsluživati obližnje lokacije, kao i proširiti posao, a da zapravo nemate troškove i budžet otvaranja prodavnice na novoj lokaciji. Postoje mnoge platforme, popularne Content Managing Systems \(CMS\) koje su upravo kreirane da bi se na njima pravile e-prodavnice. Specijalno namenski kreirani softveri, prilagođeni vama kao vlasniku i kupcu kao korisniku, nude sve što je potrebno da jedna virtualna prodavnica savršeno funkcioniše. Najpopularnije su namenski napravljene platforme Magento, Shopify i WordPress sa njegovim dodatkom Woocommerce. Svako od njih nosi svoje prednosti i mane, ali su idealno rešenje ukoliko se odlučite da prodavnicu preselite na ‘’ mrežu ‘’.
Sigurnije je sa Velikim
Jasno je da želite da svi kupci posete vašu prodavnicu, ali znajte da su već navikli da iste te proizvode potraže na velikim, afirmisanim i pouzdanim platformama koje dugo posluju. Da budemo realni, svako će pre kupiti na sajtu koji iza sebe ima proveren način poslovanja, proveren tim ljudi i saznanjem da je u taj projekat uložen veliki novac u razvoj - jer tu teško može doći do greške. Pred vama je veoma dug put da dokažete da ste verodostojni, od poverenja i da prodajete kvalitet.Najlakše je držati se za veliku, afirmisanu i stručnu platformu koja može ponuditi rešenje za sve. Idealan primer za to je Shoppster.rs, nova integrisana prva e-commerce i TV platforma koja u Srbiju donosi potpuno novo iskustvo kupovine - na jednom mestu možete da nađete sve što vam je potrebno, kupujete po standardima nekih od najpoznatijih svetskih platformi – poput Mercedesa, Svarovskog, Bajerna iz Minhena…