Iako se udeo e-trgovine u globalnoj online i offline maloprodaji svake godine linearno povećava za samo 2%, to je značajno kada se uzme u obzir globalni rast maloprodaje samo u internet trgovini. Kako nam istraživački izveštaj Statiste kaže da je 2019. iznosio 14,1%, a 2020. se povećao na oko 16% procenata.
Sa druge strane, morate biti svesni rizika i eventualnih troškova koje odmah ne primećujete:
Da sumiramo:
Shoppster podržava i sva mikro i mala preduzeća – kroz program Tvoja Radnja 24/7. Potrebno je da imate proizvod i želju da uspete – ulaganja vam nisu potrebna. Nekoliko stvari koje možete očekivati su:
Da sumiramo:
Stručni, iskusni i afirmisani timovi se brinu o svim detaljima. Stavljajući svoju ekspertizu i iskustvo, IT timovi, svu tehničku realizaciju, marketing mogućnosti društvene mreže i digitalni marketing u širem smislu na sebe preuzimaju Shoppster timovi koji itekako znaju šta i kako rade. Zato, mogućnost da pogrešite i da se investicija u proizvod neće isplatiti je gotovo ravna nuli.
Unapred bi trebalo znati uslove koji se traže. Za svakog iole u nameri ozbiljnog prodavca, ovo su neke obavezne stvari koje su neophodne i za virtuelnu i fizičku prodavnicu. Ako ih nemate, veoma je lako do njih doći.
Dakle, potrebno je samo da:
Proizvodi koje želite da prodajete na platformi potrebno je da:
Koristeći uporedo i svoju e-prodavnicu i e-commerce platformu i sve benefite koje oba rešenja nude, uspeh i zarada su gotovo neminovni.
Ako se već dugo bavite trgovinom u realnom svetu i mislite da je vreme preći na virtuelni, online svet, ili ste početnik i entuzijasta, ili jednostavno vam je potreban dodatni novac, sve ukazuje na to da postoji način sa vrlo malo ulaganja. Svi podaci pokazuju da e-commerce industrija tek počinje da uzima maha na našim prostorima i da će, po svemu sudeći, biti jedan neodvojiv deo naše svakodnevice.
Jedino ostaje vaša odlučnost i jačina želje koju imate. Da biste bilo šta uspeli, najbitnije je da počnete.