Crna kutija - Metju Sajed
Crna kutija - Metju Sajed

Zbog prevelike spremnosti da okrivimo druge, skloni smo da prikrivamo sopstvene greške.

U avio-industriji neuspeh se shvata vrlo ozbiljno. Budući da piloti rade u branši kritičnoj za bezbednost, njihove greške mogu imati smrtonosne posledice. Stoga je svaka letelica opremljena gotovo neuništivom crnom kutijom. Kada se dogodi nesreća, kutija se otvara, podaci se analiziraju, i otkriva se razlog nesreće. Zahvaljujući tome, procedure se menjaju tako da se ista greška ne ponovi. Radeći na tom principu, ova industrija obara zapanjujuće bezbednosne rekorde.

Međutim, većina nas ima s neuspehom odnos koji koči napredak, zaustavlja inovacije, i šteti našem životu. Mi to ne priznajemo, niti učimo iz toga iako često mislimo suprotno.

Prelazeći sa antropologije na psihologiju i sa istorije na teoriju složenosti, Metju Sajed objašnjava zašto je, čak i kada mislimo da imamo sve podatke o nečemu što se dogodilo, naša vizija i dalje nejasna. On predlaže radikalno novu ideju: da je najvažnije obeležje uspeha na bilo kom polju bilo da se radi o sportu, poslu, ili životu priznavanje neuspeha i spremnost da se s tim uhvatimo u koštac. Tako učimo, napredujemo i postižemo uspeh. Ovaj pristup objašnjava sve, od biološke evolucije i efikasnosti tržišta do uspeha tima Mercedes F1 i načina na koji razmišlja Dejvid Bekam.

Koristeći obilje intervjua, zanimljivih priča i preciznih naučnih objašnjenja, Sajed istražuje intimnu vezu između neuspeha i uspeha, i pokazuje zašto razmišljanje o crnoj kutiji moramo primeniti na svoj život. Ako želimo da oslobodimo svoj potencijal, moramo utvrditi svoje neuspehe i osloboditi ih se. Delom manifest promene, delom intelektualna avantura, ova revolucionarna knjiga otkriva kako da uradimo i jedno i drugo.

  • Godina izdanja: 2021.
  • Format: 23 cm
  • Povez: Mek
  • Pismo: Latinica
  • Izdavač: Harmonija
  • Autor: Metju Sajed
  • Zanr: Marketing i menadžment, Popularna psihologija
  • Broj strana: 290
Šifra artikla
4836441
Brend
Ostalo
Šifra modela
A235536
Kategorija
Marketing i menadžment

Crna kutija - Metju Sajed

ID proizvoda:

4836441

Nema ocena
950 RSD

Zbog prevelike spremnosti da okrivimo druge, skloni smo da prikrivamo sopstvene greške.

U avio-industriji neuspeh se shvata vrlo ozbiljno. Budući da piloti rade u branši kritičnoj za bezbednost, njihove greške mogu imati smrtonosne posledice. Stoga je svaka letelica opremljena gotovo neuništivom crnom kutijom. Kada se dogodi nesreća, kutija se otvara, podaci se analiziraju, i otkriva se razlog nesreće. Zahvaljujući tome, procedure se menjaju tako da se ista greška ne ponovi. Radeći na tom principu, ova industrija obara zapanjujuće bezbednosne rekorde.

Međutim, većina nas ima s neuspehom odnos koji koči napredak, zaustavlja inovacije, i šteti našem životu. Mi to ne priznajemo, niti učimo iz toga iako često mislimo suprotno.

Prelazeći sa antropologije na psihologiju i sa istorije na teoriju složenosti, Metju Sajed objašnjava zašto je, čak i kada mislimo da imamo sve podatke o nečemu što se dogodilo, naša vizija i dalje nejasna. On predlaže radikalno novu ideju: da je najvažnije obeležje uspeha na bilo kom polju bilo da se radi o sportu, poslu, ili životu priznavanje neuspeha i spremnost da se s tim uhvatimo u koštac. Tako učimo, napredujemo i postižemo uspeh. Ovaj pristup objašnjava sve, od biološke evolucije i efikasnosti tržišta do uspeha tima Mercedes F1 i načina na koji razmišlja Dejvid Bekam.

Koristeći obilje intervjua, zanimljivih priča i preciznih naučnih objašnjenja, Sajed istražuje intimnu vezu između neuspeha i uspeha, i pokazuje zašto razmišljanje o crnoj kutiji moramo primeniti na svoj život. Ako želimo da oslobodimo svoj potencijal, moramo utvrditi svoje neuspehe i osloboditi ih se. Delom manifest promene, delom intelektualna avantura, ova revolucionarna knjiga otkriva kako da uradimo i jedno i drugo.

  • Godina izdanja: 2021.
  • Format: 23 cm
  • Povez: Mek
  • Pismo: Latinica
  • Izdavač: Harmonija
  • Autor: Metju Sajed
  • Zanr: Marketing i menadžment, Popularna psihologija
  • Broj strana: 290
Šifra artikla
4836441
Brend
Ostalo
Šifra modela
A235536
Kategorija
Marketing i menadžment